Sarrera

Kaixo, Arantza Ituarte Mena naiz, Gizarte Hezkuntzako 2.mailako ikaslea. Blog honetan, adin txikikoen kontrako indarkeriaren inguruan informazio ezberdina argitaratzen sahiatu naiz. Nire helburu nagusiena informazio ezberdina ematea eta zuek hausnarketara bultzatzea da. Bitakoraren eskumaldean inkesta bat daukazue, bitakora hobetzeko zer egin beharko nukeen adierazteko. Eskerrik asko zuen arretagatik.

2010-01-16

Lehenengo bitakoraren aipamena

Umeak munduan bitakoraren aipamena egin nahi dut, nire bitakorarekin zer ikusia duten gaiak jorratzen dituelako. Bitakora hau nirea baino askoz orokorragoa da, munduan zehar umeek jasaten dituzten bidegabekeri ezberdinak salatzen dituelako. Bertan, haurren esplotazio laboralaz, sida eta haurrez, berdintasunaz eta beste hainbat gauzez hitz egiten du.



Blogalaxia Tags:
Technorati Tags: Bitakoraren aipamena, Umeak munduan

No hay comentarios:

Publicar un comentario