Sarrera

Kaixo, Arantza Ituarte Mena naiz, Gizarte Hezkuntzako 2.mailako ikaslea. Blog honetan, adin txikikoen kontrako indarkeriaren inguruan informazio ezberdina argitaratzen sahiatu naiz. Nire helburu nagusiena informazio ezberdina ematea eta zuek hausnarketara bultzatzea da. Bitakoraren eskumaldean inkesta bat daukazue, bitakora hobetzeko zer egin beharko nukeen adierazteko. Eskerrik asko zuen arretagatik.

2010-01-20

Podcast: Abandono infantil --> niños de la calle

Umeak betirako alde batera usteaz hitz egiten duen podcast bat aurkitu dut:

Abandono infantil: niños de la calle: "Es una reflexión en voz alta de una alumna de secundaria sobre el tema del abandono infantil"


Horrez gain, lehen aipatu bezala podomaticen harpidetu naiz eta bertan sarrera bat idatzi dut. Ikusi nahi izanez gero hemen daukazue linka: aranitu.podomatic





Bloglaxia Tags:

Technorati Tags: Podomatic,Podcast,Abandono infantil

No hay comentarios:

Publicar un comentario