Sarrera

Kaixo, Arantza Ituarte Mena naiz, Gizarte Hezkuntzako 2.mailako ikaslea. Blog honetan, adin txikikoen kontrako indarkeriaren inguruan informazio ezberdina argitaratzen sahiatu naiz. Nire helburu nagusiena informazio ezberdina ematea eta zuek hausnarketara bultzatzea da. Bitakoraren eskumaldean inkesta bat daukazue, bitakora hobetzeko zer egin beharko nukeen adierazteko. Eskerrik asko zuen arretagatik.

2010-01-19

Internet bidezko inkestaren tutoriala

Tutorial honetan interneten bidez, doodle webgunean, inkesta bat nola egin azaldu dugu:

(Ezin izan dut bideoa youtubera igo, ERROR al subir ipintzen duelako. Youtuben harpidetu naiz eta beste bideo batzuk igotzea lortu dut baina hau ezin izan dut. Horregatik bloggera zuzenean igo dut)




Bloglaxia Tags:
Technorati Tags: Doodle,Tutoriala

No hay comentarios:

Publicar un comentario