Sarrera

Kaixo, Arantza Ituarte Mena naiz, Gizarte Hezkuntzako 2.mailako ikaslea. Blog honetan, adin txikikoen kontrako indarkeriaren inguruan informazio ezberdina argitaratzen sahiatu naiz. Nire helburu nagusiena informazio ezberdina ematea eta zuek hausnarketara bultzatzea da. Bitakoraren eskumaldean inkesta bat daukazue, bitakora hobetzeko zer egin beharko nukeen adierazteko. Eskerrik asko zuen arretagatik.

2010-01-13

Getxolandia-ko arazoa

Pasadan hilabetean, abenduaren 31an, 66 urtetako gizon heldu bat atxilotu zuten Getxolandian (Getxoko jolas parke batean) adin txikiko nesken alde pertsonalak ikutzeagatik. Bere estrategia jolasetako ilaretan beraien atzean ipintzea eta horrela, jendea konturatu gabe nesken alde intimoak ikutzea zen. Gainera, nahiz eta neskek beraren jokabidea aurpegiratu, gizonak bere horretan jarraitu zuen poziliak atxilotu zuen arte.

Orain irakurri dut albiste hau eta komenigarria iruditu zait hemen idaztea, gabon gauetan Getxolandian ibili naizelako nire lehengusu txikia zaintzen eta inolaz ere ez nukeelako pentsatuko horrelako jendea hortik ibiliko zenik. Horregatik esan nahi dut, askotan uste dugula gure inguruan inoiz ez direla horrelako gauzak gertatuko baina askotan gure aurpegiaren aurrean gertatzen dira, konturatu gabe.



Blogalaxia Tags:
Technorati Tags: Getxolandia, Gazteak ikutu, Gizon zaharra

No hay comentarios:

Publicar un comentario